Naptárfüggő vagyok... azaz minden feladatomat vezetem az Outlook naptáromban. Ez nem time sheet jellegű dolog, tehát nem azért teszem ezt, hogy az adott projekten végzett munka után leszámlázzam a munkámat :)
A naptáram segítségével nagyon jól látom, hogy egy napra/hétre mennyi feladat fér be, tudom hol lehetnek lyukak és hol szorul a hurok, ha sokmindennel kell foglalkoznom.
A legtöbb cégnél a naptár a közös megbeszélésekre vonatkozó időfoglalásokra vonatkozik.
Ideje ezen továbblépni! Milyen jellegű feladatok vannak benne az én naptáromban:
- min. 30 perces olyan feladatok, amivel egybefüggően kell dolgoznom az adott napon/héten (ezáltal 3 hét múlva is tudom, hogy mivel foglalkoztam korábban)
- felkészülés egy megbeszélésre (általában a megbeszélés előtti 30 percet foglalom be erre)
- ha külsős tárgyalásra megyek, akkor az utazási idő rögzítése (30 perc előtte és utána)
- minden reggel 8:30-tól 9:30-ig és 17:00-18:00-ig e-mail olvasásra dedikált idő. Ez azt is jelenti, hogy napközben nemigen válaszolok a leveleimre, maximum "átszkennelem" hátha van valamilyen hihetetlenül fontos és sűrgős téma...
Még egy tipp: a saját magammal való megbeszéléseket általában "feltételesen elfogadva" állapotra teszem, ezáltal, ha mások szeretnének velem egy megbeszélést szervezni, akkor ezekre az időpontokra ráfoglalhatnak --> ekkor a saját megbeszéléseimet automatikusan más időpontra helyezem át.
Ideje naptárfüggővé válni... segít beosztani az időnket!
A naptáram segítségével nagyon jól látom, hogy egy napra/hétre mennyi feladat fér be, tudom hol lehetnek lyukak és hol szorul a hurok, ha sokmindennel kell foglalkoznom.
A legtöbb cégnél a naptár a közös megbeszélésekre vonatkozó időfoglalásokra vonatkozik.
Ideje ezen továbblépni! Milyen jellegű feladatok vannak benne az én naptáromban:
- min. 30 perces olyan feladatok, amivel egybefüggően kell dolgoznom az adott napon/héten (ezáltal 3 hét múlva is tudom, hogy mivel foglalkoztam korábban)
- felkészülés egy megbeszélésre (általában a megbeszélés előtti 30 percet foglalom be erre)
- ha külsős tárgyalásra megyek, akkor az utazási idő rögzítése (30 perc előtte és utána)
- minden reggel 8:30-tól 9:30-ig és 17:00-18:00-ig e-mail olvasásra dedikált idő. Ez azt is jelenti, hogy napközben nemigen válaszolok a leveleimre, maximum "átszkennelem" hátha van valamilyen hihetetlenül fontos és sűrgős téma...
Még egy tipp: a saját magammal való megbeszéléseket általában "feltételesen elfogadva" állapotra teszem, ezáltal, ha mások szeretnének velem egy megbeszélést szervezni, akkor ezekre az időpontokra ráfoglalhatnak --> ekkor a saját megbeszéléseimet automatikusan más időpontra helyezem át.
Ideje naptárfüggővé válni... segít beosztani az időnket!
Így néz ki a hetem:
Mondjuk a "read email @ desk" bejegyzések elég gázosak... :)
VálaszTörlés