Régóta figyelem az embereket, hogyan dolgoznak a számítógéppükkel. Néhányan egész ügyesen, néhányan azoknál a módszereknél megmaradnak, amit még középiskolás korukban megtanultak ... valahogyan...
Ez nem az Ő hibájuk, hiszen senki sem tanítja a számítógép és a szoftverek használatát, mindenki magától vagy a "szomszédtól" lesi el az aktuális trükköket, amik akár évtizedekig is meghatározzák a szoftverek "szeretetét" vagy "utálatát".
Azoknak fogok segíteni itt, akik előbbre akarnak jutni a Microsoft Office szoftverek kezelésében és úgy gondolják, hogy egypár hasznos fogással gyorsabban végeznek a munkájukkal és élvezetesebbé válik a szoftverek használata!
Miért az Office? Ez a szoftver szinte mindenkinek a gépén megtalálható és én ehhez értek :) A tippeket az Office 2007-re mutatom meg, de sok esetben a régi verziókra is érvényesek.
Nem a különböző funkciókat akarom megmutatni, hiszen arról sok ingyenes elérhető anyag van a Microsoft magyar oldalán, hanem sokkal inkább olyan rutinokat akarok megmutatni, amikkel ténylegesen felgyorsítható a napi munkavégzés!
Hogy érzed? Elég jó Office használó vagy?
2009. november 7., szombat
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése